Kerk en Leven 2024

Voor vragen over een abonnement kan u steeds terecht:

op het parochiesecretariaat, Heilig Hartplein 9

of via email marcel.landuyt@parochieberlarezele.be

of parochiezele@skynat.be

Een abonnement op ons parochieblad Kerk en Leven

Sedert begin 2024 verschijnt Kerk & Leven in een opgefrist kleedje, met ook inhoudelijke vernieuwingen. Met onze redacties blijven we vanop lokaal én nationaal niveau als één team samen op weg gaan om u wekelijks te inspireren, te informeren en te verbinden met nieuws uit Kerk en samenleving.

Een jaarabonnement kost 62 euro.

Hiervoor krijgt u:

• Uw wekelijkse dosis kerkelijk nieuws uit uw buurt en daarbuiten.
  • Onbeperkte toegang tot de website www.kerkenleven.be

Voor 62 euro voor een jaarabonnement bouwen we resoluut aan de toekomst van dit weekblad en kunnen we u tegen 1,29 euro per week een kwaliteitsvol blad blijven bezorgen. Kortom, voor de prijs van één kop koffie leest u twee weken Kerk & Leven!

Wanneer u in de loop van het jaar een abonnement op Kerk en Leven neemt wordt het tarief van 62 euro verrekend overeenkomstig de tijd waarop het abonnement wordt aangegaan.

Dekenaal nieuws